Support-hotline

Ønsker du hjælp?
Læs mere om osKontakt os

En vagtordning hos Holtec giver dig adgang til support 24/7

Hos Holtec.dk er vi bevidste om, at vi leverer el-tekniske løsninger til brancher, der er dybt afhængige af, at deres løsninger og automatiseringer til alle tider er driftssikre.

Vores support-hotline består af en vagttelefon, der med afsæt i en fast aftaleordning, giver jer adgang til fagligt kyndige specialister døgnet rundt. Har du endnu ikke har fået etableret en vagtordning, er det dog muligt at kontakte vores support-hotline mod et gebyr.

Når I har en vagtordning hos os, kan I blive bedt om at downloade TeamViewer eller TeamViewer Assist AR (Pilot), så vi uden spildtid kan yde kompetent og sikker support fra nær og fjern. TeamViewer Assist AR ( Pilot) – appen gør det muligt for os at yde fjernassistance gennem brug af video, tegneredskaber m.v. Vi får mulighed for at se hvad I ser, og derved sikre, at kommunikationen mellem os bliver klar og letforståelig. Når I ringer til vores hotline, skal I derfor blot oplyse jeres vagtaftalenummer, hvorefter røret vil blive taget op af en specialist på jeres område.

Kontakt jeres salgsansvarlig hos Holtec.dk og få etableret en vagtordning, hvis I ikke allerede har en. Sådan kan vi bedst hjælpe jer med at opretholde jeres produktion og reducere nedetid.

 

 

3 trin for at starte Support

Trin 1:
Tryk på blå Teamviewer logo og download fil.

Trin 2:
Åben filen.

Trin 3:
Kør programmet. I det nye vindue skal du vælge “Run” eller “Kør”, og programmet vil starte op automatisk.

Klik på TeamViewer logoet for at hente programmet.